Ajajaj

Värken i nyckelbenet vill inte släppa. Skinnet har svulnat och smärtan har spridit sig uppåt halsen och nedåt bröstet. Jag åker till akuten och ser om det finns någonting som någon kan göra. Bara man inte råkar ut för Filipa Reinfeldts nya sk "vårdcoacher" som uppenbarligen ska "hjälpa akutvårdssökare rätt i vården". Jag vet nämligen redan att jag bör träffa en onkolog från Radiumhemmet, men de har ingen egen akutmottagning på Karolinska. Och det beror tydligen på samma anledning som varför "vårdcoacherna" uppfunnits. Dvs pga vår tids besparingshysteri. Zzzzznark och aj!

PS
Måste grabben heta Allan, så okej då. Jag får väl ge vika för grupptrycket... Men vore inte t ex Otto, Sebastian eller Mårten gulligare?  

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Ger dig värme och håller om.



Kram



Britt-Mari

2012-02-19 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0