Snorväder

Jahaja, jag ringde Radiumhemmet, men de sa att det är osannolikt att cancern kan sprida sig under pågående FEC-behandling. Varför gör det så ont då? Vad är det som händer därinne? Är det kanske all min plötsliga vitaminkonsumtion som chockat tumörerna? Jag hoppas på det!

Fick mig en promenad i snorvädret. Grått, småregn och blask som vill in i kängorna. Tack och lov hade jag trevligt sällskap av Kirsi. Skönt att röra på sig, snacka om allt möjligt och få lite "gofika" på ett hak med bra latte. Nu dags för "defrosting" i badkaret.

Kommentarer
Postat av: ann

Gissar att det kan finnas en massa olika anledningar till att det gör ont, allt som du går igenom och utsätts för. Stackars kroppen. Kram

2012-02-18 @ 21:17:22
Postat av: Kirsi

Jag tackar dig för så oerhört trivsam samvaro. Du lyser upp dagen, med eller utan mössa! Du vet, det kommer innifrån, det där goda! Jag tror att den där onda grejen där inne, känner sig obekväm och inte passar in, därför bökar den lite, innan den bestämmer sig för att försvinna!

Vi hörs snart!

2012-02-19 @ 02:58:51
Postat av: Arne G

C-vitamin och cytostatika i all ära, men fika med en kompis och bra latte är ingen dålig medicin! Funkar även förebyggande.

2012-02-22 @ 03:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0