The Medallion Stallion

Hittills i livet har jag haft en oerhörd tur med en del saker. Som t ex vänner. Kärlek har däremot alltid behållit en envis placering på min ”All time low”-lista. Trist. Speciellt i mitt nuvarande läge, där det hade varit skönt att få gömma sig i en kram och glömma allt om cancer ibland. Men det är med mig som med sås – bra tant reder sig själv! Så nu när jag ändå är sängbunden pga kroppsont, så passade jag på att försöka lösa problemet, istället för att bara sura över det. Jag inventerade en dejtingsajt för folk i min ålder. Jag studerade noga bilderna och presentationerna, i syfte att försöka lista ut vem som kan tänkas orka dejta en flintskallig bröstcancersjuk dam i sina värsta år. Och även om kontaktförsöket inte resulterar i något kramkalas, utan kanske bara i ett samtal över en kopp kaffe, så är ju inte det så dumt heller tänkte jag.

Efter omsorgsfullt övervägande skickade jag ett kort men trevligt meddelande till en vithårig man som verkade ha typ ankmatning som främsta livspassion. Perfekt. Han borde ju tack vare sin livserfarenhet klara av att hantera min sjukdom och ha kapacitet att se mig som människa istället! Så jag skriver några väl valda och trycker på ”skicka”. Och vad får jag tillbaka? Jo, en uppmaning att hellre maila till honom på en adress typ ”prakthingsten” på hotmail! Hahaha!!! Vilken porrfilm kan han ha snott det namnet ifrån, den stackars misärmänniskan? Är det vad han tror att kvinnor vill ha, eller föder han upp avelshingstar kanske? Suck. Det får vara så mycket Skottdag som det bara vill. Jag har det nog ganska bra utan man, när jag tänker efter…


Kommentarer
Postat av: Nina

hördu tantan, du får en kram av mig istället. den där seniloren du lyckades hitta kan ställa sig i sitt bås och tugga hö.

håll bena högt och fingrarna på tangentbordet så ska du se att saker och ting blir bättre. kram

2012-02-29 @ 11:21:59
Postat av: Anonym

Han kanske kan tvätta sin pitt jättefort! Så tycker han att han är en hingst kanske.



Det är mest bara losers och mammagrisar som nätdejtar.

2012-02-29 @ 11:44:01
Postat av: Nenne

Bättre singel än med en självutnämnd Stallion!

2012-02-29 @ 14:10:37
Postat av: Lenan

Hahahaha - ja, det är lugnt - en sån där mailadress tar kål på intresset. Man vill inte ens bli polare med folk som frivilligt skaffar såna kontaktvägar.

2012-02-29 @ 18:45:29
Postat av: Lenan

Hahahaha - ja, det är lugnt - en sån där mailadress tar kål på intresset. Man vill inte ens bli polare med folk som frivilligt skaffar såna kontaktvägar.

2012-02-29 @ 18:45:43
Postat av: Kirsi

Hittar du någon trevlig typ på nätet, en som det går att stå ut med...kolla om han har en lika trevlig kompis! Sååå kräsen som jag är, så överlåter jag åt dig att fixa en dubbeldejt åt oss :-) Lovely, lovely Lena!

2012-03-06 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0