Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Kusin Nimrah

Lena! Du skriver så himla bra att jag nog inte kan förstå bättre hur det känns för dig utan att vara du. Det är bara skit att det är det här du ska behöva skriva om. Skriver mer ikväll när jag har tid i lugn och ro. Kram kära kusin!

2012-02-06 @ 15:43:25
Postat av: Lenan

Tack Nimrah! Hoppas det inte är för dyster läsning. Känner bara att jag måste skriva för att förstå vad som hänt mig. Om det går att förstå! Hör av dig när du vill och har tid eller lust. Jag gör inte många knop. Sover mest eftersom cellgifterna gör mig seg i skallen och ännu trögare i kroppen. Kram på dig!

2012-02-06 @ 15:51:03
Postat av: Klas holmlund

Lena,

Jag känner ett starkt behov av att skicka dig en mental kram, så här kommer den.

Fin blogg. Vet själv vilken säkerhetsventil det kan vara att få uttrycka vad man är med om. Förutom att man slipper återupprepa samma sorgliga historia för oroliga vänner 100 gånger. Fortsätt skriva, och finns det någonting, vadsomhelst, jag kan göra för dig så säg till!

Hoppas vi syns sbart / K

2012-02-06 @ 19:01:56
URL: http://Ivanmauritz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0