Halsfluss?

Jag har mest sovit idag. Är jätteseg. Hoppas det inte är halsfluss jag har fått. Det är vita prickar på halsmandlarna och svårt att svälja, eftersom det känns som om någon har sparkat mig på halsen. Försökte göra något vettigt av dagen ändå genom att inventera en garderob och slänga lite av dess innehåll. Trasiga eller slitna kläder, några utslitna pjuck, lite annat… Det blev en full svart sopsäck av skräp som åkte ut. Och likt förbaskat syns ingen större skillnad inne i garderoben efter ingreppet! Vad är det för ond magi? Otroligt irriterande. Som kompensation fortsätter min clivia att blomma. Det är en himla sprutt på växten. Jättesnygg. Kolla!  


Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Håller tummarna att det inte är halsfluss men lite förkylningstider tyvärr måste jag säga. Inte syns det så mycket när man gjort ingrepp i en garderob och slängt så det fyller en sopsäck, hur mycket samlar man på sig egentligen. Din clivia är jättefin, det är en väldigt vacker blomma. Oss emellan t o m en maskros är vacker men det är bara lite för mycket av dom.



Kram

2012-03-06 @ 19:07:17
Postat av: Anonym

Håller tummarna att det inte är halsfluss men lite förkylningstider tyvärr måste jag säga. Inte syns det så mycket när man gjort ingrepp i en garderob och slängt så det fyller en sopsäck, hur mycket samlar man på sig egentligen. Din clivia är jättefin, det är en väldigt vacker blomma. Oss emellan t o m en maskros är vacker men det är bara lite för mycket av dom.



Kram

2012-03-06 @ 19:48:39
Postat av: ann

Krya på dig!

Det finns väl lite skor och stövlar kvar, gissar jag...hehe.

2012-03-06 @ 19:51:35
Postat av: Lenan

Tack Britt-Mari. Ja, halsen känns bättre idag! Och jajamen Ann - tyvärr finns alltför många skor kvar trots utrensningen. Vad gör man?

2012-03-07 @ 12:43:34
Postat av: Britt-Mari

Stammade i mitt inlägg så dom blev 2, fick telefon emellan och lyckades skicka 2 likadana, shit happens.

Kram

2012-03-07 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0