Lika väck som mina däck

Idag var det dags att byta däck. Dessvärre kom verkstaden på att det även var nödvändigt med nya bromsbelägg (heter det så?). Så jag fick lämna bilen på verkstaden och ta mig till KS tur och retur med buss och till fots. Fel dag för en sådan utflykt!!! Jag rör mig som en astronaut på månen. Segt, trögt, tyngdlöst, utan balans eller känsla i ben och fötter. Dessutom hade jag ingen lust att prata med någon kurator idag. Jag har absolut ingenting att säga om någonting alls. Vill bara vila. Och det ska jag göra nu efter dagens irrande ärenden. Resultat: Lenan är helt kaputt. Men bilen har i alla fall sommarskorna på sig och nya bromsbelägg. Skönt att ha det åtgärdat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Lena! Jag vet ingen som åker så mycket taxi som du i vanliga fall. Nu behöver du ju verkligen skjuts, så tveka icke att använda taxigubbarna i såna här lägen!



Obs jag hajar att du såklart har mindre pengar nu men i alla fall; vissa saker är ju fett värda.



Kram från oss!

2012-04-12 @ 19:38:38
Postat av: Lena

Du har rätt Anna, jag tänker bara väldigt trögt just nu, så tanken på taxi ploppade aldrig upp! Tror det är bra att jag försöker röra mig också, fastän det är kämpigt... Nu har jag iallafall köpt åkremsa.

Kram

2012-04-14 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0