Dagboksanteckning om illamående

21/12 2011
Illamåendet som hör till cellgifterna startar faktiskt redan innan själva behandlingen! Det inser jag när jag går till Apoteket för att lösa ut mediciner mot illamåendet. Ettusenåttahundra kronor kostar det! Usch vad mycket medicin jag måste ha. Samtidigt får man vara glad för att jag bor i Sverige där vård och läkemedel via skatt och subventioner än så länge är tillgängligt för alla människor. Iallafall alla som kan hosta fram 1800 kronor plus en massa läkarbesök a ca 300 kronor tills de välsignade frikorten "kickar in".


Kommentarer
Postat av: Annan

Det tar inte lång tid. Mitt gick ut i november men jag fick ett nytt i januar. Typ god jul eller nått. Kram

2012-02-06 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0