Framtidsprospekt för monarkins bevarande

Min 12 dagar gamla brorson, a.k.a. Allan, ilskande med all rätt till av dagens rojalistiska kryst-extas och messade mig nyss nedanstående bild och meddelande.



”Vilken fånig uppståndelse! Jag föddes faktiskt först.”

Med tanke på hur prinskorven från Ockelbo faktiskt livat upp den stela pappkulissfamiljen Bernadotte, fick jag en rasande bra idé och svarade:

”Lugn mannen, se möjligheterna. Flirta upp bönan så småningom och bli kung Allan! Puss/Faster”



Här är han: Kung Allan den förskräcklige (dvs den förskräckligt söta) av Sverige. Ja, det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Kanon Lena, riktigt bra råd till brorssonen, gäller att ha målet inställt liksom, man ska sikta högt typ. Fy för att vara kändis, aldrig ro, inte ens gå bakom en buske och göra det som man vill göra ifred kan man, där finns en liten papparazi som fångar ögonblicket.



Det är himlans bra att vara en i mängden, kunna släppa en fj---t och bli lite på kanelen, slippa le åt alla om man inte vill o s v.



Kram

2012-02-23 @ 18:17:37
Postat av: Annan

Gillar inte nyfödda men blir han inte kung för sitt utseende borde ingen bli det. Han är ju superfin!!!!

2012-02-23 @ 20:38:19
Postat av: Britt-Mari

Nyfödda har vi alla varit en gång Annan,även du.



2012-02-23 @ 20:58:15
Postat av: Anonym

Guvasöt!

2012-02-23 @ 21:24:01
Postat av: Lenan

Med reservation för att jag är extremt partisk, så tycker jag att släktens senaste tillskott verkar vara relativt över genomsnittet charmig, både för att vara grabb och nyfödd. När han luktar blöjbyta smiter jag dock helst från "brottsplatsen". ;-)

2012-02-23 @ 21:47:07
Postat av: farfander

Socker-Allan har drabbat oss med sin genomträngande blick.

2012-02-24 @ 10:15:43
Postat av: annan

Britt-Mari, det stämmer menjag var inte så söt

2012-02-24 @ 13:36:06
Postat av: B

2012-02-24 @ 23:48:26
Postat av: Britt-Mari

Annan, jag är inte så säker på att jag var så söt heller ler Någonstans måste man ju börja liksom, söt eller osöt.

2012-02-24 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0