Sista dagboksanteckningarna 2011

30/12 2011
Har magkatarrliknande symtom. Vill bara spy av smärta när jag äter eller dricker. Till och med vatten gör ont. Hänger som ett Vilda Western-fyllo över slasken och ulkar, efter att ha druckit en klunk ur kökskranen. Filmjölk med kanel är det enda som funkar, men då rapar jag istället som en mistlur. Pinsamt! Så gör inte en dam. Ringer för att få råd om saken. Köp Omeprazol säger Radiumhemet.


31/1 2011
Ajöss med det gamla skit-året 2011. Hemma hos föräldrarna med tokdyr svensk hummer, rosa champagne, chokladpraliner och den turkosa klänningen som jag aldrig använt, fastän jag köpte den för ett och ett halvt år sedan. Kanske första och sista gången jag hade en rejäl urringning med både tuttarna i behåll? Hemska tanke. Tänker hur som helst unna mig att fira ett nytt år. Skit samma vad den här äckliga cancern har för agenda. Försökte ha en trevlig afton. Vips startade klådan. Stora blaffor som liksom ylar och osar av kli. Nässelfeber över hela kroppen! Troligen biverkning av Omeprazol. Jag kliar mig som en loppbiten hund. Ligger kraftlös i soffan. Orkar knappt sippa på champagnen. Pappa smäller av mina raketer. Jag köpte värsta laddningen till Valborgsfirandet 2011 som aldrig blev av. Jag har alltsedan dess åkt omkring med huggkubbestora fyrverkeriladdningar för tvåtusen spänn i min baklucka hela året. Hehe, hur tänker jag till vardags egentligen? Skönt att ha fått dem ur bilen faktiskt. Ringde Radiumhemmet om nässelfebern. Köp Tavegyl och hämta Betapred cortison, var tipset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0